mandag den 27. juli 2009

90'er fest og girls night out :-)








Jeg har haft en fantastisk weekend i festens tegn. Fredagen stod på 90'er fødselsdag hos min veninde Katrine, og i går var jeg ude med nogle veninder til drinks og dans, hvor vi startede på Darling og endte på en båd!

Fredagens 90'er fest fik mig bla. til at mindes min Spice Girls tid med høj Melanie C. hestehale og to totter (VIGTIGT!) ned langs ansigtet, mavebluser, ying og yang tegn og jeg ku' blive ved. Jeg fik skråldet med på diverse 90'er hits, drukket tonsvis af Asti og var med på den bedste 90'er quiz ever! Jeg vandt desværre ikke. Jeg er ret sikker på de andre snød!! Jeg er en fandens dårlig taber...

Lørdag gik lidt mere stille og roligt for sig. Hovedet havde det stadig ikke helt godt, så jeg tog den lidt med ro, selvom det ikke gik helt så roligt for sig til at starte med. Jeg fik med mine lange abearme væltet min ALLER første drink ud over min silke buksedragt samt ud over min Alexander Wang taske. FLOT Charlotte. Så kender vi hende igen;-) Hvorfor er det også liiige man skal fægte rundt med armene, når man taler med folk. Det er ikke første gang det er fået galt for sig, men lad den nu ligge. Anyway så havde jeg en skide hyggelig aften, og vi endte på en eller anden båd, hvor der blev blæst sæbebobler til den lyse morgen. De havde en meget lidt køn edderkoplignende skulptur til at blæse de forbandede bobler rundt blandt folk. Øhhh why?? Vi havde det i hvert fald sjovt, hvilket jo er det vigtigste. Jeg har dog fået mig en ordentlig forkølelse efter den dejlige kombination af våd silkedragt, regnvejr og blæst. SKØNO!

Her kommer lige et par snapshots fra de to forgående aftener/nætter.






3 kommentarer:

  1. Øhh nu er jeg jo helt ny inden for blog verdenen, men hvorfor ser teksten så underlig ud. Kan jeg ikke få den til at stå foroven, og hvordan? Har prøvet synes jeg :) HJÆÆÆLP..:)

    SvarSlet
  2. wauw, du er en beauty :)
    hehe.. fin blog. tjek min ud?
    www.sukkertop.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det vil jeg gøre hurtigst muligt :) og tak...

    SvarSlet