onsdag den 29. juli 2009

shoulders!!



80'er shoulders!!

Vintage blazer fra "København. K"

5 kommentarer:

  1. virkelig lækkert outfit! udgav sjovt nok også et indlæg i dag med skulderpuder inde på min blog dreamsofawardrobe.blogspot.com :) må jeg forresten spørge hvad adressen på København K er? Har nemlig hørt meget godt om butikken og tænkte at jeg lige ville kigge forbi, men kender ikke lige adressen :)?

    SvarSlet
  2. Tak:-)

    Kan ikke lige huske hvilket nr., men den ligger på Studiestræde i den ene når du kommer fra Rådhuspladsen :-)

    SvarSlet
  3. nåårh okay :) tusinde tak for hjælpen.
    forresten skal det lige siges, at jeg synes du har en virkelig fantastisk stil! skal helt sikkert følge med på din blog :)

    SvarSlet
  4. Tusind tak:-) Det er dejligt at få afvide. Jeg lurede også lige din blog. Det ser også godt ud ;-)

    SvarSlet
  5. tusind tak :) synes dog at det er lidt svært at få nogle besøgende - kan dog se at du hurtigt har fået bid på krogen :)

    SvarSlet