lørdag den 13. februar 2010

Status: Copenhagen fashion week


Backstage at Noir fashion show


Jeg beklager den ringe opdatering af bloggen, men jeg har haft en masse at se til her under modeugen. Jeg har fået taget rigtig mange fede backstage billeder fra de shows jeg har gået, som jeg glæder mig til at vise jer:-) Jeg elsker modeugen i københavn. Det er altid så hyggeligt, men denne gang har jeg desværre ikke kunne nyde det på samme måde, da jeg tirsdag efter mit første show Ecco, blev ramt af en øjenbetændelse, eller allergi overfor noget make-up.

Jeg har været plaget af det lige siden, og fik udskrevet nogle øjendråber fra min læge allerede onsdag morgen, men alligevel er det ikke blevet bedre. Men med make-up af og på er der jo ikke noget at sige til, at det blivet lidt værre. I går havde jeg mit sidste show for Malene Birger, så i dag står den på ren afslapning. Jeg tror kæresten og jeg skal ud og gå en lang tur, handle ind til noget lækker mad, og bare stene film senere. Lige hvad jeg har brug for:-)

Så hvis I ligger mærke til et lidt hævet, rødt øje på mine billeder ved I nu hvorfor. Det smukkeste show jeg gik var helt klart Noir! Det var fantastisk. Koreografien var helt unique, og tøjet SÅ smukt! Vi skulle komme ind på podiet i undertøj og så klæde hinanden på i bedste Audrey Hepburn stil.-elegant, feminint og utrolig langsomt. Jeg kan anbefale jer at se showet på copenhagenfashionweek.tv :-)

Nu vil jeg pleje mit dårlige øje lidt og få svaret på alle de mange mails jeg ikke har haft tid til at svare på. Ha' en fantastisk lørdag!

9 kommentarer:

  1. ehj hvor træls.. mig og tilia skal til københavn her næste weekend og vi glæder os rigtig meget. (:
    god bedring søde charlotte!!
    /cecilie fra redllips.

    SvarSlet
  2. jeg har lige set showet med noir, men også det med malene birger. jeg kan virkelig godt lide begge designere :) og du er en virkelig god ganger :)

    jeg ved ikke, om det er noget, som jeg overhovedet ikke har fået fat i, men jeg troede virkelig, at det var nu designerne kom ud med deres S/S2010, men det er åben bart A/W2010??

    /marie

    SvarSlet
  3. Cecilie: Mange tak:-)

    Anonym: Mange tak:-) Og ja det er rigtigt, at det er AW10...ja det er lidt forvirrende;-)

    SvarSlet
  4. Øv hvor synd med øjet! Men tøjet er simpelthen så smukt, og jeg må nok hellere tage et par kig på copenhagenfashionweek.tv

    - Charlotte Amalie. Don't forget to follow ;)

    SvarSlet
  5. Rødt øje or not, du ser stadig helt fantastisk ud!:)

    SvarSlet
  6. Mange tak for jeres søde kommentarer:-)

    SvarSlet
  7. Ej, som du ser flot ud:)

    SvarSlet