torsdag den 10. september 2009

Alt for dullerne look.



Alt for damerne er ikke længere hvad alt for damerne har været. De har fået nyt team, og ny fotograf, og prøver at lave det hele en smule mere fashion. Jeg har derfor "fået lov" til at lave det lidt engang imellem af mit modelbureau. De billeder vi tog i dag blev super fine, og meget editorial-agtige. - Drenget look med herre bukser, skjorter, herre sko, og en butterfly satte prikken over i'et. Jeg glæder mig til at se serien, som skulle komme i uge 40 :-)

Det var i øvrigt tøserne fra Núe, som stylede serien med en blanding af deres eget mærke, Acne, Max Mara og en masse andre af deres fede mærker. Specielt Acne jakken, som jeg også har på på disse to billeder er jeg lidt forelsket i. Den er super fin med kraven, som i øvrigt er aftagelig.

I aften skal jeg skrive gyserhistorier :-) En lektie vi har fået for på teateret til på mandag. Lidt skægt, men jeg er lidt en pivskid, så skulle ikke undre mig jeg får maridt i nat efter at have siddet og skrevet. Haha...

Ha' en dejlig aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar