tirsdag den 1. september 2009

Dagens

Her til aften har jeg været i biffen med kæresten og se "headhunter". En anbefalelsesværdig film! Jeg synes det er en stærk handling, og nogle fantastiske skuespillere som er med. Henning Moritzen er genial. - Han kan noget den gamle mand;-) Og Lars Mikkelsen er som altid rigtig dygtig. Jeg har altid bedre kunne lide Lars Mikkelsen end Mads Mikkelsen. Lars er langt mere alsidig i sine roller, hvis I spørger mig. :-) Men Mads er selvfølgelig også super dygtig.

Og så fik jeg luftet min lille Balenciaga baby i dag for første gang. Jeg synes hun er så smuk ;-)

2 kommentarer:

  1. Jeg er i tvivl om den H&M-kjole! Du ser super godt ud i den, og af en eller anden grund har jeg fat i den hver gang, jeg er forbi en af butikkerne.. Måske jeg bare skulle få den prøvet?! Jeg tror det bunder i en velour-fobi, fordi det minder mig om eks-svigermoderens hæslige bordeux velourduge :) Det må jeg komme over. Er du glad for din kjole?

    SvarSlet
  2. Haha... ja jeg er rigtig glad for kjolen. Men jeg har også været glad for velour flere år i træk nu, så for mig er det bare fedt det er blevet en modetendens:-)

    Men du skal jo føle dig godt tilpas i den?:-)

    SvarSlet