fredag den 1. januar 2010

Nytårsaftensdag-kurbad




Jeg håber I allesammen havde en fantastisk aften i går? Det havde jeg, bortset fra at jeg blev syg igår eftermiddags, men udover det havde jeg en super dejlig aften med rigtig lækker mad:-) Men nytårsaftensdag var næsten det bedste, da jeg overraskede kæresten med at vi skulle i kurbad, med steam bath, sauna osv. og han blev meget glædeligt overrasket;-) Vi kunne være der helt til lukketid, så vi var der fra kl.12-15-30, og vores hud føles stadig som små babynumser;-)

I dag skal jeg bare slappe af, ligge under dynen, og prøve på at blive rask...

GODT NYTÅR! ;-)

2 kommentarer:

  1. Ej det lyder lækkert, du lyder som en god kæreste! ;)

    Må vi ikke se din kæreste??:) Er nysgerrig.

    SvarSlet
  2. Rainbow Factory: Ja det var også helt vildt lækkert:-) Jeg forstår godt din nysgerrighed, men min kæreste holder jeg lidt for mig selv, og han ønsker heller ikke at optræde på bloggen;-)

    Godt nytår til dig:-)

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet