torsdag den 7. januar 2010

Status: London udsat pga. snevejret!

ØV BØV... Mit bureau har lige ringet, og det bliver først på tirsdag jeg tager til London i stedet for i morgen, da lufthavnene er lukket i London lige pt. pga. snestorm! Jeg havde ellers lige indstillet mig på at skulle afsted i morgen. Men sådan kan det gå...

Jeg arbejder iøvrigt rigtig meget hele næste uge, så jeg kommer desværre til at være en hel del væk fra teateret. Det er rigtig ærgeligt, men jeg er også nødt til at tjene nogle penge.

3 kommentarer:

  1. Hej Charlotte ... Håber du får den Rolle i teaterstykket ... Jeg skal selv til London d. 1. maj vilket er min fødselsdag, og Så er det med min klasse, sa vi glæder os! Håber du får en go 'tur: D knus

    SvarSlet
  2. Astrid: Hej Astrid:-) Det er ikke en bestemt rolle jeg søger. Jeg har været til optagelsesprøve på de tre teaterskoler i danmark, som er en 4-årig uddannelse, hvorefter du kan kalde dig for skuespiller:-) Men ja lad os håbe, at jeg går videre til 2.prøven:-)

    Og du må også have en dejlig tur til london i maj:-) London er en fantastisk by!!

    Kh.
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Når .. okay mænd Så helsd og lykke med det .. hehe Jeg spiller selv teater og det er jeg selv glad for:)

    og tak jeg glæder mig også:)

    SvarSlet