tirsdag den 11. august 2009

ANJA RUBIK












Den polske topmodel Anja Rubik er en af mine favorit modeller, og ikke nok med at hun er smuk, så formår hun også at have en rigtig lækker stil. Jeg overvejer i øvrigt at få klippet mit hår lige så kort som hendes, men er bange for at miste en hel del kunder, da der er mange der er glade for mit lange hår. Skal jeg gøre det?? Hun havde iøvrigt langt hår inden hun blev klippet. Og har kun fået endnu mere succes med det korte. Men det er noget af en chance at tage. Jeg tænker videre over det... :-)

3 kommentarer:

  1. Hvor er hun bare fantastisk smuk og atypisk med sin frisure! Det er længe siden, jeg virkelig har set en så speciel :) Du må vist hellere skrive en pro & con liste mht håret. Det er altid et sats, og især for dig, fordi det påvirker dit arbejde. Nu stiller jeg måske det dumme spørgsmål, men kan du ikke høre ad på dine jobs, hvordan du ville blive modtaget med sådan en frisure?

    Elsker din blog. Du er dig og ingen andre!

    Katrine :)

    SvarSlet
  2. Ja er hun ikke fantastisk:-)

    Jo jeg har også prøvet at høre ad på mine jobs, og der er delte meninger, så jeg tror bare jeg skal vælge at gøre det... en dag, når jeg tør..;-)

    Jeg er glad for du kan lide bloggen. Det er dejligt at høre. :-) tak...

    SvarSlet
  3. fantastisk pige,, elsker hende og hendes stil. (:.

    Jeg tror at inden du bevæger dig ud i en ny haircut, burde du nok gå ind i en parykforretning, og prøve de korte lokker..

    by the way . . nice blog

    SvarSlet