mandag den 3. august 2009

Brilleabe!


2 kommentarer:

  1. Hey Charlotte. Jeg følger dig lidt på Stylegallery, og så så her idag at du også har startet dig en blog, og hvor er den fin.
    Jeg kan godt lide at du foruden mode også poster lidt om den virkelig lækre mad du laver. Jeg synes det er rigtig dejligt at se en slank model, som spiser. Misforstå mig ikke. Men jeg synes tit at man får indtryk af, at der er mange der intet spiser. Sådan virker det dog ikke på dig, og jeg har helt sikkert tænkt mig at følge med, og blive inspireret til at føre den sunde livsstil ud i mit liv (jeg er lidt tilbøjelig til det fede mad ;)) For hvor ser det bare appetitligt ud at spise sundt som du gør det!

    Bedste tanker og held og lykke med bloggen :)

    SvarSlet
  2. Hej Louise,

    Ihh mange tak. Jeg er rigtig glad for at du føler dig inspireret:-) Og jeg skal nok blive ved med at poste en masse madbilleder samt opskrifter;-)

    Og mange tak for dine tanker og dit held og lykke:-) jeg håber du fortsat vil kigge med..

    SvarSlet