søndag den 2. august 2009

Søndagens



6 kommentarer:

  1. du har en virkelig fed blog, glæder mig til at følge den :)

    /Maria
    www.minpassion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med din kjole :)
    Hvor er den fra?

    http://fashionandstuf.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Maria Cecilia: Ihh mange tak. det er jeg glad for du synes. Jeg vil tage også lige tage et kig på din;-) God søndag!

    Fashion and Stuf:
    Tak tak. Den er faktisk bare fra Gina Tricot, købt for læææænge siden. Tilbage i sep-okt. sidste år vil jeg tro. Og jeg har faktisk aldrig gået med den, da jeg hurtigt blev lidt træt af blonder. Men nu er blonder vidst igen blevet et hit hos mig, så nu skulle den på:-)

    SvarSlet
  4. vild med det :)!
    er det en wang du har hængende over skulderen?

    SvarSlet
  5. Tak Simone:-) Dejligt at du kommenterer på mange af mine outfits:-) Rigtig fedt!!

    Ja det er Brenda Zip tasken fra wang:-)

    SvarSlet
  6. Hvordan er det du får dine billeder til at ligne polarid billeder? det mega cool!

    SvarSlet