tirsdag den 4. august 2009

LOUISIANA















I dag har jeg været på Louisiana med mine forældre. Jeg elsker Louisiana og kan dvæle ved hver udstilling i 100år. Men tilsidst var jeg godt nok træt! Vi var der fra kl.ca. 15-21.30!! Deres sommerudstilling var rigtig spændende og handlede om bæredygtig arkitektur. Jeg tror og håber virkelig på at fremtidens arkitektur er mere grøn, og efter at have set og oplevet udstillingen på Louisiana tror jeg endnu mere på det. :-)

sommerudstillingen er til og med d. 4/10-09, så det kan nås endnu:-)

Udover det er Louisiana jo en oplevelse i sig selv med de smukke naturomgivelser, og med udsigt ud over havet. Og så har de den lækreste grillbuffet over sommeren! HAPS:-) Nå det må da vidst være nok reklame for Louisiana, haha...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar