tirsdag den 18. august 2009

STOCKHOLM!

I dag har jeg været i Stockholm hele dagen på job. Det har været en rigtig skøn dag med en masse søde mennesker. Men jeg er også træt nu, da jeg var oppe kl. 4.30 i morges. Vi sluttede kl. 16.00, så jeg havde et par timer til at se/shoppe lidt inden mit fly. ;-) - Jeg viser senere hvad jeg købte. Stylisten i dag var super dygtig og havde fundet en masse fedt tøj. Jeg er bla. helt syg med wedges skoene fra FINSK, som I kan se på billede nr. 5. Stylistens assistent var så sød at tage en masse fine billeder, så I kan se lidt af alt det fine tøj.


















2 kommentarer:

  1. Hej C.. Vil bare sige, at det er super spændende at få lov til at følge med i dit job gennem billederne (specielt når jobbet jo ikke bare består af et lagerarbejde :-). Er fuldstændig forelsket i dine nye sko!!! Gad vide om de er til at opdrive i DK..

    Ha en dejlig dag, Katrine

    mitlivsomkatrine.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det er jeg glad for at høre Katrine:-) Man kan ikke få skoene i DK, det var også derfor jeg bare MÅTTE forbi Din sko, for at se om de havde fået dem, og det havde de, jubii...:-)

    Du må også ha' en dejlig dag.

    SvarSlet