torsdag den 13. august 2009

JEG ER BLEVET OPTAGET PÅ PLAY TEATERSKOLE!!!



Hold da helt fast... Mit hjerte sad oppe i halsen da jeg tidligere fik en opringning fra Play teaterskole. Dels fordi jeg stod i træningscenteret og havde en utrolig høj puls!! - og så også fordi jeg var sååå spændt på at høre om jeg var blevet optaget. Det er jeg!!! Weeeiii, YES, jubiii......!!!

Så nu skal jeg til, fra september af at have teater i mit liv 3 dage om ugen. Det kan ikke blive bedre. Jeg er sååå over lykkelig. Endelig holdt min mavefornemmelse stik. Det skal fejres! Og jeg vil derfor spørge jer, om I har nogen gode ideer til, hvordan jeg kan fejre det med min kæreste her en af dagene?? :-) Kender I en vildt lækker restaurant, eller har I været inde og se et godt teaterskole, eller god film, eller virkelig flot kunstudstilling?? Bare fyr løs!

Det her er stort for mig! Jeg er en glad mulle-pige.

7 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Tillykke med det, det må være rigtig lækkert at være kommet ind. Du kan jo starte men en flaske champange og så fejre det på jeres ynglings resturent, hvis i har sårdan en. Og så leje en rigtig godt film, og så bare nyde at du er blevet optaget.

    SvarSlet
  3. Tusind tak:-)

    ja jeg tror også det bliver til noget rimeligt stille og roligt.... Selvom jeg pludselig fik planer om en weekendtur til Berlin eller Paris, men det må nok vente, hehe... ;-)

    SvarSlet
  4. Overvejede at skrive at en weekendtur kunne være noget (: men tillykke igen..

    SvarSlet