torsdag den 8. oktober 2009

08102009





4 kommentarer:

  1. Åh de sko er bare så skønne! Og hvor er det rart at man nu kan sende kommentarer:)

    SvarSlet
  2. Mange tak. Jeg er også super glad for dem:-) Ja jeg synes også det er rart at alle kan kommentere nu:-) Jubii...

    SvarSlet
  3. Hvor køber du dine ringe? jeg er vilde med dem
    Elsker din blog udover det :)

    SvarSlet
  4. Anonym: Uhh jeg køber mine ringe mange forskellige steder. Glitter, Ebay, loppemarkeder, og H&M er mine bedste bud:-) Kloringen er bla. fra Ebay. Og skullface ringen er fra glitter. :-)

    Og mange tusinde tak. Jeg er glad for du kan lide bloggen:-) Sig endelig til, hvis der er noget bestemt du kunne tænke dig jeg poster et indlæg omkring:-)

    God torsdag aften til dig.

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet