lørdag den 3. oktober 2009

google konto

Jeg har nu hørt fra flere, at de ikke kan kommentere på min blog. Jeg synes selvfølgelig det er rigtig ærgeligt, da jeg jo gerne vil høre fra jer alle sammen.

Jeg skal bare lige høre jer ad. Har I oprettet en googlekonto? For hvis I gør det, tror jeg alle kan kommentere, og det tager kun få minutter at oprette en.

I er velkommen til at maile til mig, hvis I stadig har problemer med at kommentere.

Udover det vil jeg høre, om der er nogen computernørder derude, der ville hjælpe mig med at oprette en lidt mere tjekket blog? I er også velkommen til at skrive til min mail.

lotti-oddi@hotmail.com

4 kommentarer:

  1. Jeg har selv en blog her, og jeg havde samme problem. Du skal gå ind i dine indstillinger og rette, så alle kan kommentere.. Jeg er ikke computernørd, så jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det.. :-) Men du kan rette dine indstillinger, så man kan kommentere som "anonym", og så skulle alle ku kommentere.. Håber du finder ud af det :-)

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte.
    Vedrørende din forespørgelse til en lidt mere tjekket blog, vil jeg anbefale dig, først og fremmest at vælge et bredere format i dit layout. Og så upload dine billeder på photobucket.com, så du kan få nogle større billeder på din blog.

    Alt sammen gratis og enkelt... Og selvfølgelig ikke noget du behøver at gøre, bare et forslag, når nu du selv stod og manglede lidt hjælp. Ellers rigtig fed blog du har!

    Maria

    SvarSlet
  3. Hej Maria:-)

    Jeg har også prøvet at uploade mine billeder i photobucket, men hvordan overfører jeg dem så til bloggen??

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet
  4. Så kan du gå ind og finde HTLM koden til billedet (den er typisk lige under billedet i sådan en boks) og når du så skriver dine indlæg, så skriv i HTLM og sæt billedet ind der :-)

    Maria

    SvarSlet