lørdag den 31. oktober 2009

CPH by night




Som sagt har jeg været i biografen her til aften og se Applaus med Paprika Steen. Og jeg kan varmt anbefale den. Hun er en suveræn skuespillerinde! Hun spiller en alkoholiseret kvinde, som har mistet forældremyndigheden over sine børn, eller rettere sagt, hun har valgt ikke at ville have forældre myndigheden, men det fortryder hun, og man følger hendes kamp med at få børnene tilbage i hendes liv, hendes anstrengelser for at være den perfekte mor, og hendes egen indre følelsesmæssige kamp, som er utrolig smertefuld. Den er virkelig værd at se! Ikke mindst pågrund af Paprika's præstation. Og så skal det lige nævnes, at mit navn stod i rulleteksterne efter filmen under statistroller, hvilket var en meget skæg oplevelse.

2 kommentarer:

  1. Hvilken scene i filmen er du med i? :) /Stina

    SvarSlet
  2. Anonym: Hej Stina:-)

    Den scene, hvor hun er ude og handle legetøj til børnene. Man ser mig i baggrunden. Jeg skal forestille at være en ung mor, som kigger på legetøj sammen med min datter;-)

    SvarSlet