fredag den 23. oktober 2009

BUCKLE BUCKLE


picture from: Le fashion

WOW!! Gi' mig.. gi' mig!!

5 kommentarer:

  1. Hej Charlotte :)

    Jeg har lige et spørgsmål hvad angår dine lædershorts fra Gina tricot. Hvad der flere tilbage og i hvilken Gina Tricot for da jeg ringede til begge som ligger inde i Kbh. i mandags sagde de at de ikke havde flere tilbage?

    Mvh. Josephine :)

    SvarSlet
  2. Hej Josephine:-)

    Jeg var inde i Gina Tricot på Købmagergade, og hvis jeg husker rigtigt var der kun et par tilbage, og det var dem jeg hapsede i en str. 36. Så desværre tror jeg ikke der er flere. Men du kan jo prøve at ringe ind til den på Købmagergade, og spørge om de ikke lige kan tjekke det for dig. De hang ved udsalgsvarene! :-)

    Ha' en dejlig fredag samt weekend.

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Hej Charlotte :)

    Jeg har prøvet at ringe til alle Gina Tricot-butikkerne på Sjælland og desværre havde ingen af dem shortsene, så i desperation ringede jeg til Gina Tricot i Aarhus, og selvfølgelig havde de dem, men jeg kommer desværre ikke til Aarhus for nylig - det er så typisk sådan noget :(

    Du må også have en dejlig fredag og weekend med dine lækre smækre lædershorts (;

    Mvh. Josephine :)

    SvarSlet
  4. Og forresten tillykke med halskæden! :D

    SvarSlet
  5. Josephine: Ejj hvor irriterende!! Ihh... Og du kender ingen i Århus??

    Jeg skal huske dig, hvis jeg sælger dem videre på et tidspunkt:-)

    Og tak... glæder mig til at modtage halskæden:-)

    SvarSlet