søndag den 11. oktober 2009

Grunge..








For et par år siden lavede jeg denne her modeserie, som jeg synes er voldfed! Jeg sad og kiggede en masse gamle billeder igennem, og faldt over stemningen og stilen i billederne. Jeg gad virkelig godt eje alt tøjet. Og især pelsen på billede nr. 2 :-) Serien blev senere solgt til et magasin i London, og at det netop er London der valgte at tage serien til sig ,undrer mig ikke:-) Jeg tror at mange modeblade herhjemme ville synes det ville være for grunge og for vildt, for hægret. Hvad synes I om serien?

6 kommentarer:

  1. Jeg synes bestemt, at stilen er fed. Og sort/hvid, grunge og hærget landskab - fedt.
    Synes desværre bare I falder lidt i baggrunden. Det er rigtig fed stil, men synes ikke tøjet kommer til sin ret.

    imho :)
    /Kira

    SvarSlet
  2. Kbo: Ja det er rigtigt, men jeg synes kun det er fedt, at det hele falder lidt ud i et, og tror egentlig også det var det fotografen ville have:-)

    Men det er rigtigt, at man ikke ser tøjet så godt..

    SvarSlet
  3. Cool - og hvor er du bare smuk!

    I øvrigt skønt at jeg endelig kan kommentere på din fine blog :-)

    SvarSlet
  4. Jubii Marie.... fedt at du kan kommentere ;-)

    Og tusind tak. Det var sødt sagt. :-)

    SvarSlet
  5. rigtig fed serie, jeg arbejder som stylist og brygger i øjeblikket på en trashy/grunge serie der skal være tung og mørk på den lækre måde, så denne er bestemt en god inspiration:)

    /Karin
    fashionistaen.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hej Karin,

    Fedt at du kan finde lidt inspiration i den. Du må endelig sige til, når man kan se billederne du har stylet:-)

    Go' søndag til dig.

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet