torsdag den 1. oktober 2009

Alt for damerne har virkelig uppet sig!







Alt for damerne har fået at helt nyt hold af stylister, fotografer og make-up artister, og modeller kan man sige;-) For det er første gang jeg har lavet en modeserie til Alt for dullerne. Og den er jo såååå fin! Bladet udkom i dag, og jeg blev virkelig glad for at se, at billederne var blevet så fine. Det er i øvrigt Pernille teisbæk, som har været tidligere moderedaktør på WOMAN, som nu er blevet moderedaktør på Alt for damerne. :-)

6 kommentarer:

  1. Rigtig fine og stærke billeder - jeg er helt enig med dig i at man kan se en stor forskel (:
    Hilsen Mie (www.fanfuckingtastisk.blogspot.com)

    SvarSlet
  2. Tak :-) Ja man kan virkelig se forskel... :-)

    SvarSlet
  3. Udtrykket "dame" har altid generet mig - der er "Alt for kvinderne" på en smuk og ja, stærk måde over din billedeserie. Flot Charlotte! Og så elsker min SU-pung, at du er i netop de to blade, som ikke koster en bondegård (Costume 29 kr. - love it :-)

    Jeg lavede kartoffelsuppe med kikærter i aften og nybagte grovboller - opskriften kan du finde på iform.dk, og den var absolut værdig til en god efterårssuppe!

    SvarSlet
  4. Ihh du er bare så god Katrine:-) Du virker til at være lige så glad for at lave mad som mig:-) Skønt:-)

    Og ja alt for damerne lyder meget damet, hæhæ.... men jeg er glad for du kan lide serien. Det er dejligt at høre. Jeg var også glad for at Costume var så billigt. ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg elsker det - og nu bruger jeg madlavningen som overspringshandlinger fra studielæsningen, så jeg har bare virkelig fået lyst til at eksperimentere :)

    Forresten så kan jeg godt anbefale food4thought! Jeg har selv lige opdaget den. En blog af ernærings- og sundhedsuddannede om lidt af hvert inden for sundhed, økologi og madlavning.

    food4thoughtdk.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Spændende... den blog vil jeg da lige tjekke ud:-)

    SvarSlet