onsdag den 14. oktober 2009

Malmøøøøøøø!!!!










Så er vi hjemme igen:-) Det har været en dejlig, men kold dag! Uhh sikke koldt det har været i dag. Men heldigvis skulle vi jo mest gå indendørs i alle de lækre butikker;-)

Jeg fandt tre fine second hand fund. Og den prikkede blazer er nok det største fund. Den er fra GIANFRANCO FERRE, og jeg fik den for sølle 180kr. :-) Støvlerne i lak giver mig assosiationer til Alexander Wangs flade støvler med spænde henover. - Der er i øvrigt for i støvlerne, så de bliver dejlige at have på her til vinteren. Og leo skjorten er bare super fin synes jeg. Jeg kan vidst aldrig blive træt af leopardprint.

Jeg prøvede også de populære over-knee støvler fra Scorret med wedge hæl, men de var lidt for plastikagtige til min smag, og sad heller ikke stramt nok om mine tynde ben, øv bøv. Jeg er ellers vild med modellen. De skulle bare ha' været i ægte læder.

Jeg ville også rigtig gerne have været forbi den westernshop der er på nederste billede, som jeg havde fået anbefalet af en veninde, men de havde lukket! Lukket på en onsdag?? Hvad bilder de sig ind. Så det må blive næste gang:-)

8 kommentarer:

  1. Elsker dine nye sko!!! Så fede! :-)

    SvarSlet
  2. Tak Funda. :-) Jeg er også rigtig glad for dem:-)

    SvarSlet
  3. haha, uheldigt råd jeg så gav dig:) sorry:)
    men fine fine ting du ellers fandt!
    knus N

    SvarSlet
  4. fine ting du fandt..
    ved du om der stadig er et sted hvor man kan købe alexander wang coco bag..

    SvarSlet
  5. Hej Nina-pigen. Ja det var ærgeligt, men det kan være vi skal tage dertil engang i dec. og shoppe lidt:-)

    Anonym: Tak:-) Jeg ved ikke lige, hvor man kan købe coco bag, andet end jeg har set den på Ebay. Har du prøvet Paristexas?? - Jeg tror den er udsolgt nu, men du kan nok blive skrevet op til den. :-)

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet
  6. Charlotte, hvor ligger scorret henne i Malmø?? Hmm, den har jeg aldrig set, eller også er den gået forbi mit hovede :) Hmm, ligger den på hovedgaden??

    SvarSlet
  7. Hej Cathrine,

    den ligger inde i den lille passage, hvor Gina Tricot, weekday, h&m osv ligger:-)

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet
  8. Ikke weekday, sorry... monki er det...

    Weekday ligger jo et helt andet sted:-)

    SvarSlet