fredag den 30. oktober 2009

Today i'm wearing...






Hi ladies;-) Har I haft en dejlig dag? Det har jeg, bortset fra at jeg er vildt træt efter jobbet i går. Jeg kom jo sent hjem, og kunne alligevel ikke sove med det samme, så jeg har nok ikke fået helt nok søvn. Jeg var lige inde omkring Acne sample salget i dag. Der var heeeeeeeelt sindsygt med mennesker, og der var ikke en ...biip...skid..biiip, for at sige det rent ud. Jeg fandt i hvert fald ikke noget, men måske var alt det gode blevet revet væk. Tilgengæld mødtes jeg med søde Pernille fra lesdeuxfilles, for at se lidt nærmere på hendes lækre lammeskinds vest, og den er såå fin. Jeg overvejer stærkt at bestille en hos hende:-)

Nu skal jeg snart ud af døren igen, og i biografen med min veninde Louise. Vi skal se Applaus med Paprika Steen, hvor jeg har en lille statist rolle i:-) Jeg skal nok give en lille anmeldelse senere, men jeg tror den er god!

Ha' en dejlig fredag aften! :-)

6 kommentarer:

  1. Hey smukke! Ægerligt vi ikke fik snakket så længe. Jeg er fuldstændig enig, der var ikke en skid! Jeg er så skuffet, og var der 25 min før de åbnede!

    SvarSlet
  2. Hvor er de alt for fede bukser fra?

    SvarSlet
  3. Funda: Ja jeg ville rigtig gerne have haft talt lidt med jer begge to:-) Det må blive en anden god gang:-) okay, så har I jo været nogen af de første der kom ind?? Øv...man bliver altid lidt skuffet, men det er jo meget godt for pengepungen;-)

    Ha' en dejlig weekend.

    Knus
    Charlotte

    SvarSlet
  4. Anonym: Hej:-) Bukserne er nogle oldgamle cheap monday:-)

    SvarSlet
  5. Hej...
    Nu bliver jeg nødt til at spørge. Hvor er skoene fra?

    SvarSlet
  6. Anonym: Hej:-)
    De er fra Sam Edelman. :-)

    SvarSlet