onsdag den 28. oktober 2009

Dagens klude








Okay jeg er så lige gået collage amok;-) Men så er jeg da sikker på, at I ser tøjet fra alle vinkler. Jeg har haft en dejlig dag trods regnen. Vi havde sang på skolen i dag, hvilket jeg ELSKER, og nu er jeg så glad, for det bliver jeg altid af at synge:-) Jeg vil ud og handle om lidt, og så skal jeg ellers bare slappe af i aften, for i morgen har jeg et meget tidligt fly (06.20!!!!!) til Stockholm, hvor jeg skal arbejde hele dagen for make-up firmaet Oriflame, hvis I kender det??

I må have en dejlig aften:-) - Og hey... har I lige set at jeg er én fast læser fra at nå de 100! Det er godt nok gået stærkt, ihh det er bare fedt er det:-) Så har du ikke meldt dig som fast læser endnu, kan du blive nummer 100 netop nu :-) Skynd dig! ;-)

11 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare fin ud :) Hvor er din bluse fra? //Stina

    SvarSlet
  2. Anonym: Ih tak:-) Blusen er fra Diana Orving :-) Elsker den bluse:-)

    SvarSlet
  3. Hej flotte Charlotte. Lækkert kluns!

    Har lavet en linkliste på min blog, og ville bare fortælle dig at jeg har linket til dig.
    Håber du får en god aften :-)

    Momo.

    SvarSlet
  4. MOMO: TAK Momo:-) Mange tak... jeg vil lige kigge forbi din blog og se. :-) - og den skal jeg også lige huske at tilføje til faste blogs:-)

    Hilsen Charlotte

    Camilla: Tak søde Camilla:-)

    SvarSlet
  5. Lækkert outfit!
    Hvor er bæltet fra?
    Det er i øvrigt en rigtig inspirerende blog du har, har lige meldt mig som fast læser, nåede dog ikke at blive nr. 100 :)

    SvarSlet
  6. marie-bm: Tak:-) Bæltet er købt i Stockholm i Lindex:-)

    SvarSlet
  7. Virkelig fedt, er helt vild med dine læder shorts, har selv været på udkig efter noget lignende, og din kombi med de knælange strømper, er bare så fin. :D

    SvarSlet
  8. Fantastisk outfit!!! Hvis jeg havde de enkelte dele, så var det helt sikkert det, jeg skulle have på!

    SvarSlet
  9. Pernille: Tak:-) Ja og så varmer det jo dejligt med knælange strømper. Elsker når man både man være praktisk og lidt chic på samme tid;-)

    Sophia Maria: Tak:-)

    SvarSlet
  10. Rigtig fed stil du har!
    Hvor er de fine sko fra? :)

    SvarSlet