torsdag den 22. oktober 2009

22102009





Sådan her har jeg set ud i dag. Med og uden geden! ;-)

Jeg har haft fri i dag, og har fået shoppet lidt (UPS!), selvom det ikke var meningen:-) Jeg fandt en masse fine ting. - købte bla. noget fra ACNE. Kan I gætte hvad:-)?? Jeg skal nok vise jer det lidt senere, eller i morgen. Jeg var også forbi Friis & co. hvor jeg stødte på søde Mia, som står for PR. Jeg var lige ved at købe deres fine skulderpudder med frynser, men valgte at lade være, da jeg jo selv har et par, som jeg har lavet DIY. Men de er rigtig fine, og I skal skynde jer, hvis I skal have fingre i dem, for der var kun 3 tilbage da jeg var derinde:-)

Nu vil jeg snart have lidt aftensmad. Kæresten og jeg lavede bagte peberfrugter i går, og der er stadig lidt tilbage, Mmmm... er sulten!

12 kommentarer:

  1. Hej Charlotte,

    Inspirerende billeder du har på din blog!
    Er din YSL trøje på overstående billede fra 5preview?

    Hilsner fra Katrine.

    SvarSlet
  2. Hej Katrine:-)

    Ja den er fra 5preview:-)

    Og er glad for du bliver inspireret:-)

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Ihh hvor er du altså bare dobblet køn når du smiler :)

    Og tak for en rigtig god blog, den er inspirerende!!!

    SvarSlet
  4. Katten: Hvor er du sød:-) Så må jeg hellere lave endnu flere smilebilleder, hehe:-)

    Og tak fordi du synes bloggen er inspirerende, det er jeg glad for:-)

    Ha' en dejlig aften.

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet
  5. Ja, må sige at du lige steg 10 grader pga smilebilledet. Så fint!
    Cille

    SvarSlet
  6. Okay, den er jo super fed! + 5previews andre trøjer for den sags skyld.
    Men har et problem.. Deres webshop er lukket i øjeblikket, så ved du hvor jeg kan købe 5preview henne i København?

    Hilsner fra Katrine.

    SvarSlet
  7. Anonym: Hej Katrine:-)

    Ja de laver nemlig nogle rigtig fede t-shirts:-) Jeg ved desværre ikke, hvor man kan få dem henne i Kbh. Men vil gætte på Paristexas måske? Har du prøvet at kigge der, eller ringe og spørge??

    Hilsen
    Charlotte

    SvarSlet
  8. Tak for det, tænkte også de kunne være der. Det vil jeg prøve :-)

    Hilsen Katrine.

    Ps. Kan godt forstå du købte den acneskjorte - den er fantastisk!

    SvarSlet
  9. Anonym: Gør det:-)

    Ja den er virkelig flot!! Er allerede rigtig glad for den.

    SvarSlet
  10. Hello there (:

    det er sådan et suåerfedt outfit, du kan bare det der :P

    men hvor har du købt geden henne?
    - jeg har ledt efter sådan én i årtier.

    mvh LEILA

    SvarSlet
  11. Hej Leila:-)

    Mange tak:-) Jeg har købt den på topshops hjemmesiden. De har den ikke i Danmark, men den koster lige knap 2000kr, da det er rigtig gedepels... :-)

    SvarSlet