torsdag den 22. oktober 2009

Seneste køb!









Som jeg nævnte tidligere fik jeg shoppet lidt i dag:-) Og jeg købte bla. denne her Acne skjorte/kjole, som er virkelig fin. Jeg købte den i Acne butikken, og det var den allersidste der var tilbage, så der var jeg heldig:-) Den kan styles på rigtig mange måder, og jeg synes faktisk den er rigtig fin til de lædershorts, som jeg fandt på tilbud i Gina Tricot:-) Og sidst men ikke mindst, så fandt jeg i dag lakbukserne fra H&M, som jeg så på en svensk blog for nogle dage siden. Det er halv jeans stof og halv lak. Jeg synes de er super fine!

I morgen viser jeg lidt mere. Jeg fandt lidt mere på udsalg:-)

20 kommentarer:

  1. Uhh Udsalg.
    Du er smuk når du smiler. Ikke så tit at folk smiler på deres billeder i bloguniverset. Desværre... Det kan jo være at du starter en ny trend:)

    SvarSlet
  2. Tillykke med kjolen, jeg er så glad for min! Åhh, jeg så også de lak leggings/bukser på Elin Klings blog, de er super fine! Dem må jeg eje, men jeg har shoppeforbud i øjeblikket! Øv.

    SvarSlet
  3. SUS: Mange tak:-) Ja, hvem ved..hehe:-)

    Funda: Tak Funda:-) Jeg er også allerede rigtig glad for den. Den er såå anvendelig til både hverdag og fest, med bælte og uden bælte, som skjorte i bukser eller bare som den er helt uden noget:-)

    Ja jeg så dem også på Elin's blog;-) De er rigtig fine. Jeg har også shoppeforbud fra nu af.. hehe så må vi se om det holder;-)

    Knus
    Charlotte

    SvarSlet
  4. hvor er både bukserne og skjorten fin. så du om der var flere tilbage af skjorten i hvid ? :)

    SvarSlet
  5. Hej Charlotte :-)

    bukserne fra H&M er så cool! men hvordan er de at have på? har tænkt på om de måske er lidt "stive" i det? :)

    - tanna

    SvarSlet
  6. Hey
    Hvor er de fede dine bukser.... åh åhhh. hvad kostede de, hvor fandt du dem og var der mange tilbage??? du bliver lige shoppingafhørt :D
    Kram Pernille

    SvarSlet
  7. Camilla: Tak:-) Nej det så jeg faktisk ikke. Jeg vidste slet ikke man kunne få den i hvid:-) Men i sort har jeg set den:-)

    Tanja: Tak:-) Jeg synes de er helt okay at have på, men de er nok lidt stive pga. lakken:-) Men ikke noget der gør mig noget:-)

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet
  8. lesdeuxfilles: Hej Pernille:-)

    Haha.. jeg mener de kostede omkring 250kr, men kan ikke huske det helt præcis, og der var masser tilbage i H&M ved Galleri K. Altså den ved siden af tophop. :-)

    Knus
    Charlotte

    SvarSlet
  9. Hej Charlotte

    Sikke en fin blog - hvorfor har jeg ikke set den før nu?:)

    Bukserne er super fine.... Kiggede på dem så sent som idag! De fås også i Lyngby Storcenters H&M.

    Ha en dejlig dag....

    Tina

    SvarSlet
  10. Fashion-holics:
    Hej Tina,

    Mange tak. Tjaa..jeg har jo ikke haft bloggen så længe, så måske derfor du først ser den nu:-) Men jeg er glad for du "fandt" den:-)

    Ja de er nemlig super fine!!

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet
  11. Ej de er møg fede de lakbukser.. for ikke at tale om shortsene fra Gina Tricot på udsalg! Skønt..

    SvarSlet
  12. Hvor er du dog fin! Rigtig, rigtig fin. :-) Er vild med dine nye køb. Ville jeg ikke have imod hang i mit skab, hehe.

    SvarSlet
  13. hej,

    De er rigtige flotte på dig de bukser. Jeg har luret på dem på deres net, da de kom ud, men vil gerne mærke IRL inden købet.

    Hvor i København købte du dem?

    /Chau

    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. Hvor er den bare fin! Og tillykke med de fede H&M bukser, de er SÅ cool!

    SvarSlet
  15. Sofie B: Ja jeg er også rigtig glad for dem:-) og TAK:-)

    MOMO: Ihh mange tak. Det var da rigtig sødt sagt:-) jeg er også glad for at følgende hænger i mit skab nu;-)

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet
  16. Tigeren aka Chau: Tusind tak:-) Jeg købte dem i Galleri K, den ved siden af Topshop:-)

    Sophia Maria: Mange tak... :-)

    SvarSlet
  17. Uh elsker den skjorte!
    Hvordan er dine Zoe-boots at gå i? Er det helt umuligt?:)

    SvarSlet
  18. Anaye: Ja jeg er også rigtig glad for den.

    Tænker du på Sam Edelman skoene?? Jeg går godt i dem :-)

    SvarSlet
  19. Ja, det var dem jeg tænkte på; har nemlig hørt lidt blandet info om, hvordan de er at have på!

    SvarSlet
  20. Anaye: Okay, jamen jeg synes egentlig de er helt fine at gå i:-)

    SvarSlet