fredag den 23. oktober 2009

Fredagens outfit!






Jeg er så glad i dag. For det første er det weekend, og for det andet har jeg vundet en fantastisk halskæde, og så for det tredje er jeg bare glad, fordi jeg har en dejlig kæreste, elsker at gå på teaterskolen, og skal se min dejlige veninde Louise i aften. Vi skal rigtig hygge. Lur mig om vi ikke ender med at sidde og gnaske en masse popcorn! ;-)

Og nu tilbage til "the oufit" :-) T-shirten har jeg LÆNGE haft et godt øje til, men 350kr (eller hvad den nu kostede) er altså lidt meget for en lille bitte zebra-shirt. Eller måske ikke meget, men synes bare hellere jeg ville bruge de penge på noget andet, men men meeeen... i går da jeg var et smut forbi Urban Outfitters havde de sat den ned til 59kr!! Og det var den sidste der var tilbage, så igen følte jeg mig altså a bit lucky;-) Og de fine leggings var på udsalg i Gina Tricot. Jeg synes de er rigtig fine pga. detaljen med lakstykket nederst. Så det røg også hjem i klædeskabet:-)

Nu vil jeg smutte på los biblos (biblioteket). Ha' en dejlig fredag alle sammen:-) Et stort knus herfra.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det et fedt outfit! I die (som man nu skal sige hvis man er en del af Rachel Zoe's univers, HAHA)! Det er virkelig rafineret.

    SvarSlet
  2. Chritoffer J. Haha... Mange tak:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er dine fantastiske støvler fra?

    SvarSlet
  4. Anonym: De er købt i Urban Outfitters for et par år siden. Mærket er SEYCHELLES. :-)

    SvarSlet