lørdag den 24. oktober 2009

Lørdagens kluns




Jeg har været i IKEA i dag. Puhaa der var godt nok mange mennesker, men det kunne jeg jo også have sagt mig selv.. på en lørdag, dooh! Jeg skal nemlig have nyt klædeskab, jubii:-) Og jeg overvejer kraftigt et samle-selv-system, der hedder STOLMEN. Så kan jeg nemlig selv bestemme antal hylder osv. Ret smart! :-) Men det bliver et større projekt kan jeg godt sige jer. Især fordi jeg har såå meget tøj. Så i morgen tror jeg, at jeg skal have sorteret lidt i alt det tøj jeg ikke rigtig går i. Noget ryger nok til genbrug, mens andet bliver solgt på Trendsales.

Har I haft en dejlig lørdag?? Jeg skal bare være hjemme og slappe af i aften, da jeg desværre har fået mig en lille forkølelse, som nødig skulle vokse sig større!

5 kommentarer:

  1. Uh du har garanteret nogle flotte ting på TS, hvad hedder du derinde?
    Er imponeret over din gode stil!

    SvarSlet
  2. ja, dejlig lørdag:)
    Hvordan finder jeg dit tøj på TS?;) hvad hedder du?:)

    SvarSlet
  3. Maria: Tak:-) jeg kalder mig Royalprinzess på trendsales, hehe :-) Hvis min forkølelse ikke bliver værre regner jeg med at få ryddet lidt op i tøjet i morgen.

    Islands of fashion: Royalprinzess;-)

    SvarSlet
  4. Elsker at du smiler på dine billeder:)

    SvarSlet
  5. Fashion-holics:

    Tak:-) Ja det føles så naturligt for mig... for jeg er sååå glad for tiden;-) Man kan jo lige så godt prøve at sprede glæden lidt, ikke;-)

    Ha' en dejlig søndag.

    Hilsen
    Charlotte

    SvarSlet