søndag den 11. oktober 2009

Lørdag aften






Her til aften orkede jeg slet ikke at skulle til at have mascara og alt mulig make-up på, så jeg endte med rød læbestift og intet andet. Jeg tror det er efter aftenen i går, hvor vi havde forestilling på skolen. - Jeg havde teatermakeup i hele krydderen, og orkede ikke at rense det ordentlig af da jeg kom hjem, fordi jeg var så træt! DUMT! Det har resulteret i, at mine øjne har sviet lidt hele dagen.

Jeg er virkelig blevet glad for min frynsecardigan. Den er super rå, men passer samtidig til alt slags tøj, da den virkelig kan pifte det mest casual outfit op:-) Det er altid godt at have sådan et par ting i garderoben, hvis man nu er helt på bar bund.

Nu vil jeg hoppe i kanen, og se DR update. Man skal jo lige følge med i, hvad der sker i verden:-)

Nighty night ladies:-)

6 kommentarer:

  1. Hey... må man spørge hvor du køber de fede fingerringe henne?, har nemmerlig ledt efter nogle i den stil men uden held :)
    hilsen Brynnum

    SvarSlet
  2. Hej Brynnum:-)

    Mine ringe er fra mange forskellige steder. Bla. vintage fra ebay, eller beadhouse, og nogle er også fra h&m og glitter.

    Men hvis du søger på Ebay kommer der en masse fine frem. Eller ta' ind til Beadhouse i Vendersgade, hvis du bor i Kbh. Og spørg efter deres ringe. De har nærmest et helt lager:-)

    Håber det kan hjælpe dig lidt på vej??

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Takk for kommentar på bloggen min. Jeg elsker stilen din:) Nice boots!!! Hvor er de fra om jeg får spørre??

    SvarSlet
  4. Hej Marianne:-)

    Tak tak:-)

    Mine boots er fra Christian Louboutin:-)

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet
  5. Må jeg spørge hvilket billedredigeringsprogram du bruger? Jeg tænker specielt på de billeder du sætter op som polaroidfotos?

    mvh M

    SvarSlet
  6. Hej Maria:-)

    Jeg bruger polaroid til mac, og ellers bruger jeg bare iphoto, som er på mac'en. Not that fancy, og ikke særlig avanceret. Men håber på, at lære et par tricks snart, så jeg kan lave billedecollage osv.:-) - men er ikke helt nået dertil endnu, hehe..

    God søndag.

    Mvh.
    Charlotte

    SvarSlet