lørdag den 3. oktober 2009

Se hvad postmand Per havde til mig i dag:-)






FINALLY!! Har ventet i en måned på at mine Sam Edelman sko, og min pels skulle komme! Desværre kom der told oveni. Men sådan er det jo. Det er hvad man kan forvente. Jeg er rigtig glad for begge ting. Jakken er helt perfekt, lidt oversize på en fed måde, og meget varm!! Og så er leopardmønsteret lige som jeg synes det skal være. Skoene fra Sam Edelman er også perfekte. Jeg går virkelig godt i dem, hvilket var min største frygt, hvordan de ville være at have på, da jeg aldrig har prøvet dem irl før. Men de er sååå behagelige at have på.

Så nu kan jeg gå efteråret i møde med leo og sam;-) Jeg er sikker på, at vi bliver rigtig gode venner.

13 kommentarer:

  1. misundelse er en grim ting ! - men altså den jakke skulle bare have været min! ;)
    Hvor er den jakke bare flot til dig - og skoene er bare super fede!

    SvarSlet
  2. Hej Camilla:-)

    Hehe ja... I know....

    Jeg er også rigtig glad for den, og jeg tror den er rigtig varm, selvom jeg ikke har haft den på udenfor endnu. Men de minutter jeg har haft den på indenfor har jeg været ved at omkomme. ;-)

    SvarSlet
  3. Fine ting! Dejligt med leo jakken! ;-)

    Funda

    SvarSlet
  4. Ihhh...tilykke med det! Skoene er helt fantastiske! :)

    Lily

    SvarSlet
  5. Hej Lily:-)

    Mange tak. Ja skoene er virkelig fantastiske. Og jeg går super godt i dem.

    Glæder mig til at se, hvad du har fundet af sko i Illum ;-)

    SvarSlet
  6. Sikre lækre ting!! Hvad kom støvlerne til at koste alt i alt?

    SvarSlet
  7. Tak Katrine,

    Jeg gav lidt under 2000kr for skoene, men så kom der desværre told oveni:-(

    Men jeg er super glad for dem, og for pelsen:-)

    SvarSlet
  8. De ser rigtig lækre ud - og som du siger gode som lidt robuste vinter støvler, når nu vi går det kolde vejr i møde!
    - Cecilie E. fra www.highlydazed.com

    SvarSlet
  9. Ja de er nemlig super lækre:-)

    Vil da lige tjekke din blog:-)

    Mvh.

    SvarSlet
  10. jeg har disse sam edelman til salg paa trendsales.
    hvor meget gav du for dem?

    SvarSlet
  11. Anonym: Jeg gav ca. 1800kr for dem, mener jeg... men desværre kom der så told oveni.

    SvarSlet
  12. vart har du köpt jackan och skorna?

    SvarSlet