torsdag den 29. oktober 2009

Oriflame















Åhhh, hvor er jeg træt. Jeg er næsten lige kommet hjem og jeg skal bare sove nu. Det har været en god dag, men lang. Jeg stod op kl. 4 i morges, men tilgengæld var der den smukkeste solopgang i flyet på vej til Stockholm, som var en fantastisk start på dagen! Det kan I se på sidste billede. Ellers taler billederne jo lidt for sig selv. Det er Oriflame, og det skal være kommercialt og med masser af lækker make-up. De billeder vi lavede i dag skal bruges i Rusland, Polen osv. Og de elsker jo make-up, og gerne masser af det! ;-) Men jeg synes at 60'er looket med twiggy øjnene er super fint. :-)

4 kommentarer:

  1. Du er simpelthen så smuk :)
    Det er måske lidt for privat at spørge om, og det er selvfølgelig fint, hvis du ikke vil fortælle det, men hvad får du for at lave sådan et job som dette? Får du pr. job eller er det timelønnet? :)

    Knus Maria

    SvarSlet
  2. Anonym: Mange tak:-) Uhh Maria.. hehe jeg er i ikke så meget for at tale om, hvad jeg præcis får i løn:-) Men jeg kan sige så meget, at Oriflame gir' en god løn:-)

    Du må have en rigtig skøn fredag aften, og weekend:-)

    Hilsen
    Charlotte

    SvarSlet